Tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokaupan tuotteita myy:

  • RL-Palvelut Oy
  • Sammonkatu 22
  • 50130 Mikkeli
  • Y-tunnus: 0207178-5
  • Puh. 044 036 6533
  • S-posti: toimisto@rl-palvelut.fi

Myymme lahjakortteja palveluihimme täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta tai jokin askarruttaa mieltäsi, otathan yhteyttä meihin. Asiakaspalvelumme auttaa joko sähköpostilla toimisto@rl-palvelut.fi tai puhelimitse arkisin 044 036 6533.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteesta rl-palvelut.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron

Tietoa maksamisesta

Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.

Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Kun verkkokauppa käyttää Paytrailin maksupalvelua löydät heidän sivuiltaan palvelun kuvauksen esimerkiksi toimitusehdoista.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut (ei käytössä toistaiseksi)

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard-, Debit Mastercard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, Mastercard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat / Siirto

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
Pivon käyttöehdot

MobilePay
Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
MobilePayn ehdot

Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf)
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)

Toimitustapa ja toimituskulut

Lähetämme lahjakortit kirjepostina. Toimituskulu on kiinteä 4,90€.

Tuotereklamaatiot

Tilauksen mukana toimitetaan tilausvahvistus/lasku. Tämä toimii kuittina ja takuutodistuksena. Mahdollisissa tuotereklamaatioissa tulee olla yhteydessä toimisto@rl-palvelut.fi asiakaspalveluun. Tuotereklamaatiot käsitellään tapauskohtaisesti.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Ennen palautuksen tekemistä olkaa yhteydessä asiakaspalveluun, saatte vastauksena tarkemmat ohjeet palautusta varten.

Sinulla ei ole verkkokauppaostoksen peruuttamis- ja/tai palauttamisoikeutta, jos:

    • Olet tilannut palvelun, joka on jo suoritettu kokonaan 14 päivän aikana palvelun tilauksesta.

Palautusohjeet

Palautuksissa ole yhteydessä ensin asiakaspalveluumme.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautuksessa käytetään samaa kuljetusliikettä, kuin tilauksessa. Palautuksissa käytämme maksunvälittäjä Paytrail palautustoimintoa. Palautus tehdään alkuperäisessä maksussa käytetylle maksutavalle

Kuluttaja vastaa palautuksen kustannuksista. Palautusmaksu on 5,90€.

HUOM! Kuluttaja vastaa siitä, että paketti on pakattu asianmukaisesti niin, että se säilyy alkuperäisessä kunnossa vahingoittumattomana.

Noutamattomat paketit

Jos asiakas ei nouda pakettiaan 14 päivän kuluessa, paketti lähetetään takaisin RL-Palvelut Oy:lle. Noutamattomista paketeista perimme 20 euron suuruisen maksun. Maksu koostuu toimitus-, uudelleenvarastointi ja muiden kulujen todellisista kustannuksista.

Summa vähennetään asiakkaalle suoritettavasta maksunpalautuksesta. Jos et halua tilaamiasi tuotteita, kannattaa paketti siis kuitenkin noutaa noutopisteestä ja palauttaa se tämän jälkeen palautusohjeiden mukaisesti. Näin vältyt maksamasta 20 euron kulun.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen toimisto@rl-palvelut.fi tai postitse:

RL-Palvelut Oy

Sammonkatu 22

50130 Mikkeli

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeelle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. RL-Palvelut Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

22.2.2023 MIKKELI

RL-Palvelut Oy