Sähköpostilaskun tilaaja? – tarkasta roskapostikansiosi

Oletko meidän sähköpostilaskun tilaaja? – Jos et ole saanut laskuamme, tarkistathan roskapostikansiosi.

On tärkeää muistaa tarkistaa säännöllisesti myös sähköpostin roskapostikansio. Sähköpostilaatikko voi sähköpostin asetuksista riippuen siirtää/tunnistaa saapuneen laskun roskapostiksi, joka pitää hyväksyä ”ei roskapostiksi”.  Jos lasku / sähköposti on saapunut roskapostikansioon, tarkistakaa roskapostiasetuksenne sähköpostistanne ja tehkää tarvittavat muutokset.

 

Huomioittehan, että joidenkin sähköpostilaatikoiden roskapostikansioille on asetettu aikaraja, jonka jälkeen sähköposti häviää kansiosta automaattisesti.

 

Emme voi valitettavasti itse vaikuttaa asiakkaan sähköpostin sisäisiin asetuksiin. Muistattehan, että voitte halutessanne vaihtaa laskutuksen e-laskuksi omassa verkkopankissanne.

 

Huomioittehan myös, että jos olette saaneet laskusta muistutuslaskun suoritattehan laskun maksun Visman osoittaman laskun tiedoilla / viitteellä, jotta laskun maksutiedot kohdentuvat oikein.

 

Olemme ulkoistaneet maksuvalvonnan ja saatavien perinnän 1/2023.  Lisätietoja täältä.